

Srovnávací zpráva o marketingových podvodech
Tento zdroj zveřejnil/a/o Human
Marketingové podvody mají mnoho podob, z nichž některé jsou dobře známé každému uživateli internetu 21. století. Některé modely podvodů však nejsou tak snadno pochopitelné a stále zůstávají pod společným radarem i těch nejvyšších představitelů výkonnostního marketingu. Portály HUMAN a Renegade nedávno provedly průzkum mezi 129 vedoucími pracovníky v oblasti digitálního marketingu s odpovědností za výkonnostní marketing, aby lépe porozuměly tomu, jak jsou marketéři obeznámeni s modely marketingových podvodů, jak velký je rozsah hrozeb marketingových podvodů a jak na tuto výzvu reagují.
Stáhnout nyní
*požadované údaje
Vyžádáním tohoto zdroje souhlasíte s našimi podmínkami. Všechny údaje jsou chráněny naším prohlášením o ochraně údajů. Pokud máte jakýkoli další dotaz, zašlete prosím e-mail na dataprotection@headleymedia.com.