OneTrust
flow-image

Série Modernizace marketingové strategie pro rok 2022: Aktivace dat

Tento zdroj zveřejnil/a/o OneTrust

V tomto blogu si povíme o třech věcech, na které mohou marketéři a odborníci na ochranu osobních údajů myslet, když sesnaží najít rovnováhu mezi ochranou osobních údajů a personalizací v tomto roce, kdy jistě dojde k dalším změnám. Zaměřím se také na dvě hlavní technologie, které mohou společně podpořit úsilí vaší společnosti v oblasti ochrany osobních údajů a zážitku zákazníků. Konkrétně na platformy pro správu udělování souhlasu (CMP) a platformy pro zákaznická data (CDP) a na to, jak vám mohou pomoci vybudovat základnu s data, která podpoří vaše úsilí o personalizaci s důrazem na ochranu osobních údajů. Začněme hned teď.

Stáhnout nyní

box-icon-download

*požadované údaje

Potvrďte prosím souhlas s podmínkami

Vyžádáním tohoto zdroje souhlasíte s našimi podmínkami. Všechny údaje jsou chráněny naším prohlášením o ochraně údajů. Pokud máte jakýkoli další dotaz, zašlete prosím e-mail na dataprotection@headleymedia.com.

Přidružené kategorie Ochrana údajů, Ochrana databáze, Ochrana datových center, Ochrana založená na datech, Prevence ztráty dat (DLP), Software pro maskování dat, Správa šifrovacích klíčů, Ochrana mobilních dat, Správa tajných údajů, Zabezpečení e-mailu, Zabezpečení e-mailů v cloudu, Opatření proti nevyžádané poště, Šifrování e-mailů, Inteligentní ochrana e-mailů, Zabezpečená e-mailová brána, Zabezpečení webu, Detekce a omezení rizik robotů, Izolace prohlížeče, Monitorování Dark Webu, Ochrana před útoky DDoS, Detekce podvodů, Zabezpečená webové brány