

Identita zákazníka: Kde se potkává snadnost a bezpečnost
Tento zdroj zveřejnil/a/o Ping Identity
Organizace zaměřené na zákazníky se neustále potýkají s jednou z největších výzev, které přináší přechod na digitální ekonomiku: jak bezpečně spravovat identity zákazníků, aniž by to narušilo jejich snadnost užívání. V tomto webináři se Phil Allen, viceprezident společnosti Ping Identity pro region EMEA, a Richard Bird, ředitel pro informace o zákaznících, setkají s Tomem Wrightem, redaktorem Computing.co.uk, aby diskutovali o nejdůležitějších otázkách, kterým organizace čelí při zvažování správy identit zákazníků. Hovoří o výsledcích průzkumu portálu Computing , který zahrnoval 150 osob s rozhodovací pravomocí, včetně odpovědí na otázky týkající se správy dat, šifrování, zásad pro hesla, vícefaktorového ověřování, řízení rizik, škálování a dodržování předpisů.
Stáhnout nyní
*požadované údaje
Vyžádáním tohoto zdroje souhlasíte s našimi podmínkami. Všechny údaje jsou chráněny naším prohlášením o ochraně údajů. Pokud máte jakýkoli další dotaz, zašlete prosím e-mail na dataprotection@headleymedia.com.
Prevence ztráty dat (DLP), Zabezpečení e-mailu, Brána firewall